Se vores "rigtige hjemmeside" www.captaincook.dk

Se også vores "rigtige hjemmeside" www.captaincook.dk
www.captaincook.dk og sejlplanen her: http://captaincook.dk/sejlruten

onsdag den 22. juni 2011

Så er det opover !

Hej alle

Så er det ved at være op over om et par timer sætter jeg mig i flyet for at forfølge drømmen om at sejle i Captain Cooks kølvand langs den australske østkyst og op til Darwin. Det var meningen at jeg skulle være taget afsted i sidste uge, men Orbit ville ikke kunne nå Brisbane , så derfor udsatte vi det en uge.

Det gav så tid til flere forberedelser og til at få afsluttet tingene herhjemme – Men nu er det ganske vist . Orbit er netop anløbet Australien nærmere bestem MacKay hvor de får clearet og herefter fortsætter de til Brisbane hvor de forventer at være på fredag den 25. juni.

Som udgangspunkt vil de vil ligge til ved Dockside Marina Downtown Brisbane hvor jeg vil forsøge at tage imod dem.

Planen for de resterende dage af juni er, at vi har en lang to do liste, som vi skal have lavet. Båden skal gennemgås og jeg skal sætte mig ind i bådens systemer . Jeg håber vi kan nå at komme ud at sejle inden det første hold af  gaster ankommer. Vi skal også en tur forbi Customs for at underrette dem om, at jeg er den nye kaptajn i den efterfølgende periode. Jeg glæder mig til at få gjort Orbit klar til endnu et eventyr, denne gang i Captain Cook's kølvand.

De bedste ønsker for turen

Charlie




1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Charlie!
Tak for dine kommentarer .- hvor er det bare skønt at nu er det NU.
Håber at din rejse gik rigtig godt.
Varme hilsener
B